HyperX fortsätter med ambassadörer
We’re All Gamers heter HyperX kampanj som rullar på under 2019.
Post Malone och andra celebra inslag
We’re All välbetalda av HyperX Gamers skulle nog kampanjen kunna heta också. För ingen gör det gratis, utan de passar på att utnyttja sin kändisstatus i kombination med att de spelar spel. Bra för dem och säkert bra för någon som kan associera sig med framgångsrika människor när de sitter hemma i mörkret och spelar?
Kampanjen inkluderar i alla fall Post Malone, Gordon Hayward, Joel Embiid, JuJu Smith-Schuster, Pokimane, Shroud, Daigo, De’Aaron Fox och Rush. Bara Shroud känner undertecknad till, men det säger mer om mig än något annat.
Post Malone.
”Excited to be teaming up with HyperX and help push forward the gaming community. Get your headset and let’s rock n roll boiii.” säger Post Malone. Joel Embiid säger i sin tur ”No matter what I’m playing, I like to win. HyperX has captured that spirit with my gaming persona. Watch me dominate.”, medan Shroud säger ”I’m excited to share this animation HyperX has created for me. Looking forward to fragging more in 2019.”
”Seeing how HyperX transformed me for this campaign was so cool. Gaming brings out the competitor in me, and I’m excited for everyone to see that come to life here.” säger Gordon Hayward, och Pokemane säger ”HyperX helps me do what I love daily, looking forward to what’s in store for us in 2019!”.
”The We’re All Gamers Campaign was developed to introduce HyperX to passionate NBA and gaming fans,” säger Paul Leaman, vice president, HyperX – EMEA. ”Our gaming influencer’s creativity exuded and helped us to develop their HyperX-illustrated gaming spirits in the 2019 campaign.”
HyperX kör bevisligen på kända ansikten, medan konkurrenterna lägger sina ägg i RGB-korgen. HyperX blinkar inte i närheten lika mycket som konkurrenterna, sedan om det är bra eller dåligt är upp till var och en. Utvecklarna är ofta glada då de slipper lägga in en massa SDK:er i sina spel i alla fall.
Ett par hörlurar från HyperX.