Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
Nytt Alan Wake
Finska Remedy har tydligen bekräftat för Joystiq att ett nytt Alan Wake är på G.

Någon mer än jag som fastnade fullständigt för ettan och ser fram emot en uppföljare?

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Hmm, jag har inte testat ettan än. Men det kommer jag att göra. Har hört för mycket bra om det för att inte vara nyfiken! :D

"War. War never changes."
[Hype.se]

Ja, ska bli kul att få fortsättningen (eller vad man ska kalla det) om 4-6 år... Nej, det lär nog gå snabbare nu. Men kommer det ta tid, då dyker det väl upp till nästa generation konsol från MS.

w w w . h y p e . s e
Älskade verkligen ettan, ser fram emot tvåan.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Mate skrev:Finska Remedy har tydligen bekräftat för Joystiq att ett nytt Alan Wake är på G.

Någon mer än jag som fastnade fullständigt för ettan och ser fram emot en uppföljare?

Har haft Alan wake limited boxen ståendes inplastad och orörd i några veckor. Så när jag läste tråden här nu bestämde jag mig för att öppna och prova. Har sträckspelat snart 4 kapitel av spelet, riktigt bra spel hittils. Första spelet på ett tag nu som faktiskt fångat mig ordentligt med storyn. Så om spelet håller hela loppet ut, vilket jag antar, så ser jag mycket fram emot ett till.

Använd spoilerfunktionen här nu om ni tänker diskutera slutet eller liknande xD.

Jag tror det är tänkt att man ska spela DLC för att fatta slutet, vilket jag inte har gjort.
"It's not a lake... It's an ocean."

Gick rakt över huvudet på mig.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Gunner skrev:Ja, ska bli kul att få fortsättningen (eller vad man ska kalla det) om 4-6 år... Nej, det lär nog gå snabbare nu. Men kommer det ta tid, då dyker det väl upp till nästa generation konsol från MS.

Den som väntar på något gott

"War. War never changes."
Då har jag precis spelat ut det och det var ruskigt bra. Ska kika på DLC nu då, tur jag spelar det så sent så att all DLC finns. Vill ju fortsätta spela nu och se vad mer i storyväg de får fram.

Riktigt spänd på vad Remedy gör med uppföljaren. Det här slår allt vad resident evil/silent hill lyckats åstadkomma det senaste, eller är jag ensam om den åsikten?

edit:

Precis spelat DLC´t The signal nu och även om det var kort så var det inte helt oväntat bra. The writer(som jag efter att ha läst en recensin av har högre förhoppningar på) får vänta tills löning. Saknar hela 100mp för att kunna köpa det, jag är inget fan av microsofts system, på PSN behöver jag aldrig betala en krona mer än för det jag ska köpa(var tvungen att betala för 1000mp då The signal kostade ca 560mp). Lite offtopic kanske, ni får ursäkta mina klagomål

edit2:

Efter att ha läst länken så verkar det inte direkt bli ngt stort. "We are really excited about this project which a slice of our team has been working on for the last months." Det citatet tyder ju på att det är ett mindre projekt. Med tanke på att de pratar mycket om andra former av underhållning på bonusmaterialet till alan wake så kan jag tänka mig att det är ngt i stil med ngn interaktiv serietidning, eller vad som helst förutom ett renodlat spel egentligen.

Å andra sidan har de ju en spelmotor och mängder med resurser att arbeta med, så ett litet team kan nog alltid åstadkomma ngt också.

Inte alan wake 2, inte DLC. Rätt svårt att gissa vad det kan vara. Kanske som några spekulerar Thomas Zane´s historia?. Vet inte om den spoilertagen är särskilt nödvändig egentligen, men men.

[Hype.se]

Alan Wake var underbart. Mer ifrån detta spel är välkommet, oavsett vad det blir.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Kan bara instämma. Mer Alan Wake tas tacksamt emot. Skulle kanske ta ett frest och spela DLC:t också då koden har legat orörd i fodralet sen köpet.

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Kan bara instämma. Mer Alan Wake tas tacksamt emot. Skulle kanske ta ett frest och spela DLC:t också då koden har legat orörd i fodralet sen köpet.

Jag förväntade mig en sån kod, men när jag öppnade upp allt fanns ingen att hitta . Följde inte det med i boxversionen kanske? Det var ju trots allt nytt och inplastat också.

Bara jag som började spela det och inte fortsatte? Vet iofs inte varför jag inte tagit upp det igen. Tentor och skit har väl kommit emellan. Men som det låter på er är det definitivt värt att plocka upp igen?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Bara jag som började spela det och inte fortsatte? Vet iofs inte varför jag inte tagit upp det igen. Tentor och skit har väl kommit emellan. Men som det låter på er är det definitivt värt att plocka upp igen?

Inget snack om saken, skit i tentor och annat trams och spela färdigt nu!

easy_dog skrev:Fragge skrev:Bara jag som började spela det och inte fortsatte? Vet iofs inte varför jag inte tagit upp det igen. Tentor och skit har väl kommit emellan. Men som det låter på er är det definitivt värt att plocka upp igen?

Inget snack om saken, skit i tentor och annat trams och spela färdigt nu!

Haha, kanske får ägna helgen åt Alan Wakeande trotsallt. Imorgon är det tenta, men efter det så... Då jävlar ska det spelas!

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Mer information i december.

XBLAFans

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.