Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Mobil
« Föregående
Visar inlägg 1-4 av 4
Nästa »
iPhone fodral
Hej, hej!

Jag är en ensamstående mamma (har två barn - 6 och 2 år) och det är inte så lätt att hitta lite ledig tid att gå ut och shoppa Därför har jag bestämt mig att handla online. Och jag har 2 frågor. Jag har ingen erfarenhet men online inköp. Är det säkert? Och andra frågan: Jag har iPhone 3GS och vill köpa nytt fodral. Vad tycker ni om Case Mate fodral? Är de hållbara? Jag har hittat dem på en webbutik och tänker beställa ett, men först vill jag checka om ngn har lite mer erfarenhet. Tack så mycket!

Hejhej och välkommen

Ulrika skrev:Jag har ingen erfarenhet men online inköp. Är det säkert?
Jadu, det beror lite på dig själv. Håller du dig till välkända sidor och är hyfsat uppmärksam borde det inte vara någon fara. Fast det där kan nog exempelvis Karma gå in lite närmare på.

iPhone har jag ingen heller, så den frågan överlåter jag också till någon annan.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Mm de ser bra ut. Jag har ett Incase-skal till min, som jag tycker är bra och snyggt. Incase Slider Case

Jag vet inte vad du menar med hållbara, jag tror att skal/fodral ger skydd mot repor först och främst. Andra former av stryk vet jag inte om skal hjälper mot.

Hej, hej!

Tack för dina snabba svar!

Jo, hållbart mobil fodral...hehhe...jag vet att de skyddar mot repor, kanske jag skulle skriva: hur länge varar dem?...jag vill inte köpa ngt mobil fodral som kommer att gå sönder efter en månad det menade jag... ska kolla slider cases nu...tack så mycket!
MVH

« Föregående
Visar inlägg 1-4 av 4
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.