Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
Destiny [PS4]
[Hype.se]

Händer inte så mycket i de här forumet just nu ser jag.

Men! Jag har köpt DestinyPS4 och tänkte om de fanns någon här som också spelar?

AugustNeon heter jag på PSN och i Destiny.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Nice. Säg vad du tycker. Har av klassisk tjurskallighet valt att inte bry mig om det, precis som för CoD, Halo och de där andra stora serierna. Har inte ens sett gameplay ännu men jag funderar om inte flickvännen skulle kunna tycka om det i väntan på annat med mer storyfokus.

casualcore wnkr | slayer of threads
Sorgligt nog har jag kollat in på forumet några ggr i veckan sen i Juni. Men då det var jag som skrev något sist skrev jag inget nytt.

Jag har också Destiny på PS4, och ju fler vänner jag har som spelar det, desto större chans har jag att någon gång kunna raida i spelet.

Jag heter Landslide85 på PSN!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Att ha två bekanta (klassas ni som efter så många år) som spelar gör mig mer benägen att kolla upp Destiny.

Är det klassisk MMO-stil med levels som gör det svårt att spela ihop eller är modernt anpassat så även låglevels kan leka med de stora pojkarna (typ GW2)?

Inget anpassat system, rena levels bara. Men man kan ju bli boostad av höglevels som ändå kan få klart bounties på banorna som låglvln kör på.

Det går ganska snabbt att levla till max också, så det är inga problem.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Själv har jag inte ens införskaffat mig en ps4 än (blir vad det lider) då jag tänkte köra igenom diverse spel på Wii u först..

Var ju sjukt länge sen nu Krapula men vi skulle ju ha gått på lite öl och spelat nån helg var det ju tänkt!

Gällande spelträffar så var jag faktiskt iväg på GÅS (Gubbens årliga spelträff) i Göteborg för två helger sen - 30 pers i diverse åldrar i en gammal skola som spelar mestadels gamla konsolspel och dricker massa öl under en helg, trevligt värre.

http://www.blackjackinfo.se
Caracarn skrev:Var ju sjukt länge sen nu Krapula men vi skulle ju ha gått på lite öl och spelat nån helg var det ju tänkt!
Just! Lite outlast lagom till höstrusket kanske? :D

Krapula skrev:Caracarn skrev:Var ju sjukt länge sen nu Krapula men vi skulle ju ha gått på lite öl och spelat nån helg var det ju tänkt!
Just! Lite outlast lagom till höstrusket kanske? :D

Jag som får nervösa sammanbrott av att spela skräckspel, får bli många öl i så fall :P

http://www.blackjackinfo.se
« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.