Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-4 av 4
Nästa »
E3 2013 - vilka spel väckte ert intresse?
För ovanlighetens skull kunde jag inte följa E3 när det pågick och jag orkar inte riktigt gå igenom allt i efterhand men inte ens geno mina vanliga nyhetssidor verkar det ha kommit så värst mycket speciellt?

Finns det något man bör se fram emot eller har det blivit så illa att spelindustrin väst sig stor nog för att inte ens kunna hitta godbitarna utan rejält stöd? Förut blev problemet att det kommer för många bra spel men nu verkar det ju inte ens gå att hålla sig uppdaterad utan att dedikera lite för mycket av fritiden.

Infamous och Wind Waker HD är typ det enda jag kommer ihåg att jag tittat något alls på. Dark Souls 2 väntar jag bara in utan att följa för mycket.

casualcore wnkr | slayer of threads
Infamous: nånting son, Beyond: Two Souls, Metal Gear Solid: undertitel, Watch Dogs.

Jag har inte sett eller hört något från Nintendo annat än Pikmin 2 som inte intresserar mig, eftersom jag aldrig spelade ettan.
Nintendo skulle nog behöva en västerländsk spark i baken för att ta sig fram.
Dom syns ju inte!

Jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket, jag kan inte hålla alla i huvudet längre.

Gammeln.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Ok, råkade se lite från Witcher 3. Det verkar lovande men jag har ju ännu inte klarat av ettan i väntan på bättre dator så det hinner väl bli gammalt innan jag når dit...eller ger upp RPG.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

Jag gillade Mario Kart till U, det var - på de tre banorna jag dominerade - ett steg framåt i serien.
Sen Massivs spel, Division el vad det heter verkar rätt koolt. Watchdogs också.
Wolfenstein spelade jag för lite för att få en uppfattning om, men de skippar multiplayer och det betyder att de satsar på en köttig story och det är alltid kanon.

Loco Riders el vad det hette till XOne, det var det sämsta skiten jag spelade på mässan.

w w w . h y p e . s e
« Föregående
Visar inlägg 1-4 av 4
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.