Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-2 av 2
Nästa »
Klarat Dishonored
Har spelat klart Dishonored och vill minnas att det fick väldigt bra betyg och även utmärkelser som ett av förra årets bästa spel. Håller inte med själv. Vad gjorde det så speciellt egentligen?

Nu är det det här med att spela spel långt i efterhand men Deus Ex: HR kändes mycket mer intressant. Var möjligen ett färskt minne av det ett problem som försämrade upplevelsen av Dishonored? Om det endast är temat vet jag inte men Dishonored kändes aldrig som att det riktigt ville att man skulle använda de krafter man fick tillgång till. Det var för klumpigt med en handkontroll som inte riktigt kunde göra det man ville snabbt eller precis nog. Många gånger önskade jag att jag satt med tangentbord och mus istället. Hela den övernaturliga delen kändes inte heller som att den gav frukt annat än som en förklaring till varför man har speciella krafter.

Nä, inte nöjd. Tur det var billigt.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

För mig var det en stor överraskning. Tyckte det var toppen och ett av de bättre spelen under året. Lite i samma anda som Thief. Långsamt och metodiskt gameplay parat med underhållande historia. Gillade också "världen" och den estetik som fanns där.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
« Föregående
Visar inlägg 1-2 av 2
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.