Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
GTA V - ny trailer
Ny trailer ute och det är härligt att känna en sällan känd förundran över vad de försöker göra och hur det kan bli om de lyckas med detta. Det var många år sen senast som jag egentligen hyst något slags hopp om att känna hypen igen. Det här är på god väg. Får bara hoppas de klarar av detta.

http://youtu.be/Bf38HiYPMiI

casualcore wnkr | slayer of threads
Det är långt kvar till september...... Vill spela nu!

c-c-c-combobreaker. Trodde jag med tiden skulle bygga en hel förstasida med senaste inlägg: Krapula

Fortsätter hålla hoppet uppe och ska inte nedslås av skepsis. Red Dead Redemption var trots allt riktigt bra men blir också tufft att överträffa. Kan bara staden bli riktigt övertygande så det inte känns som en uppsättning sterila kulisser så är mycket vunnet.

Något som förvånar lite är att man ändå satsar på nuvarande konsoler när de nya är så nära. Kanske blir det ett maffigt avslut på en lång och speciell generation. Watch Dogs fokuserar trots allt på nästa generation och ser lovande ut.

Jag såg precis dessa bilder (och infon till dom), och jag tycker att det verkar som att det blir höjdpunkten av sandlådespel av GTA's valör.

Det känns som att dom bara behöver porta GTAV till nästa generation(er) om det uppfyller allt som står.
Jag har varit ganska ointresserad tills nu.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Rockstar fortsätter att imponera. Är riktigt så jag blir skeptisk men också barnsligt fnittrig över hur häftigt det vore om det verkligen blir så bra som jag vill hoppas.

http://youtu.be/N-xHcvug3WI

Gta 5 beställt. Någon annan som redan har köpt?

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Fick idag ett par timmar spelat och är väldigt nöjd hittills. Överlag känns kontrollerna väldigt bra sett till hur mycket varation som finns och även fordon känns bra. Ännu inte kommit långt men redan nu slås jag av hur otroligt mycket röstsatt engångsdialog det finns. Är otaliga timmar och hittills tycker jag dessutom det är riktigt bra med både vad som sägs och hur det sägs.

Får bara hoppas det fortsätter vara roligt när nyhetens behag lägger sig. Märks under veckan.

GTA V finns inte för mig ännu, jag försöker att ignorera det för att göra väntan på en PC-release uthärdlig.

DET MÅSTE KOMMA TILL PC, SHUT UP!

Ryktet säger att det släpps till PC den 22/11.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Mmmmm. GTA5 fortsätter imponera. Inte kommit särskilt långt då det varit dåligt med tid men är ännu riktigt nöjd. PC verkar inte gälla före 2014 så PC master race får forsätta ignorera detta fantastiska spel.

Endure and prevail

Har inte fått till mycket speltid på sistone men blev förundrad när jag senast fumlade runt och ramlade av vägen i ett fordon för att på ren slump råka på nåt nytt man ska samlas på. Märkväl att detta är efter ändå rätt många timmars varierat spelande med en stor del slumpmässigt irrande i spelvärlden.

Plötsligt skimrar något på marken och det visar sig vara sida 1 av 50 av någon slags historia man kan få reda på genom att hitta resterande sidor. Hur man någonsin ska kunna finna alla 50 om jag först nu på slump hittar den första förbryllar och imponerar. Kommer aldrig kunna bli klar med de mål och möjligheter som sätts upp utan att antingen bli av med jobbet eller förlora förståndet, så mycket har jag insett.

Fortsätter komma tillbaks till GTA5 och forsätter hänföras av hur mycket de har tryckt in i spelet. Små saker som stora där man i min långsamma takt att spela igenom upptäcker lager på lager. Hjälper såklart att inte vara klar med storyn och sakteliga arbeta sig genom den men också saker som hur det verkar som att man genom att köpa fordon kan få dessa att finnas på gatorna.

I helgen började jag fundera tillbaks på Vice City och sporthojarna som fanns att åka runt på då jag tyckte att det inte verkade finnas något liknande i GTA5 utan bara mer avslappnade motorcyklar. Genom spelets webläsare hittade jag en fordonsshop där det fanns en hel del obekanta fordon av alla slag. Bara en sån sak som att köpa en ny motorcykel, hämta ut den och i hög fart åka runt på motorvägarna lyssnandes till nån radiokanal kändes helt ljuvligt.

Det är så jag tycker det är synd att det inte hörs mer om GTA5 och kanske är jag undantaget här men jag är så nöjd över att inte stressa över nästa spel längre (även om Dark Souls 2 lockar enormt) utan kan sitta och njuta lite som man gjorde som ung när det bara fanns ett fåtal saker att spela och man kunde ha riktigt skoj med bara det.

Ska sägas att även efter att ha spelat Infamous: Second son så är GTA5 riktigt snyggt. Inte lika skarpt kanske men bra imponerande.

Håller med digKrapula skrev:Fortsätter komma tillbaks till GTA5 och forsätter hänföras av hur mycket de har tryckt in i spelet. Små saker som stora där man i min långsamma takt att spela igenom upptäcker lager på lager. Hjälper såklart att inte vara klar med storyn och sakteliga arbeta sig genom den men också saker som hur det verkar som att man genom att köpa fordon kan få dessa att finnas på gatorna.

I helgen började jag fundera tillbaks på Vice City och sporthojarna som fanns att åka runt på då jag tyckte att det inte verkade finnas något liknande i GTA5 utan bara mer avslappnade motorcyklar. Genom spelets webläsare hittade jag en fordonsshop där det fanns en hel del obekanta fordon av alla slag. Bara en sån sak som att köpa en ny motorcykel, hämta ut den och i hög fart åka runt på motorvägarna lyssnandes till nån radiokanal kändes helt ljuvligt.

Det är så jag tycker det är synd att det inte hörs mer om GTA5 och kanske är jag undantaget här men jag är så nöjd över att inte stressa över nästa spel längre (även om Dark Souls 2 lockar enormt) utan kan sitta och njuta lite som man gjorde som ung när det bara fanns ett fåtal saker att spela och man kunde ha riktigt skoj med bara det.

Ska sägas att även efter att ha spelat Infamous: Second son så är GTA5 riktigt snyggt. Inte lika skarpt kanske men bra imponerande.

Håller med dig Krapula!!!

Om ni kanske missat det kommer GTAV till PC, Xbox One och PS4!

Min långa väntan är snart över, och jag har ett helt ospelat spel framför mig på en next-gen konsol! Yay!

Edit: Jag vet att jag tjatade om PC-release, men det var för att det var mest troligt, om något. När det kommer till PS4 också kör jag på den istället för att lägga en massa dineros på att uppgradera datorn. Fast moddar hade ju varit nice.

« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.