Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-7 av 7
Nästa »
vilken konsol
Vilken konsol ska jag välja............spelar helst bil och pussel spel.....................har nu wii och hittar inget bra bilspel med körkänsla.............

Den konsol med flest och bäst (enligt mig) bilspel är Xbox 360. Ärligt talat släpps de flesta biltitlar till båda konsolerna, men Forza är klart bättre än Gran Turismo och då finns det egentligen ingen anledning att välja PS3. Vidare är det betydligt lättare att använda triggern på en Xbox kontroll för gas och få det rätt. Men ska du köra med ratt är det naturligtvis inget problem.

När det gäller pussel vet jag inte riktigt, men väldigt många bra arkadtitlar i genren finns på Xbox live iaf.

Sanity calms, but madness is more interesting.
*PS3 fanboy rant*

Hur svårt kan det vara att skriva "enligt mig" istället för att matter-of-factly säga att en rivaliserande spelserie är bättre än den andra.
Bryr mig inte för 5 öre om bilspel, men trodde Karma förstod att det är bara dryga människor som sysslar med sånt där.

Edit: Trött och grinig när jag skrev det där, så det var kanske lite överdrivet. Jag har ingen tolerans för fanboy-ism som det kanske syns.
Men jag låter det stå kvar för jag står för vad jag har skrivit, även om det kanske var lite missriktat.
Men ursäkter bedjas om.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Mario Kart är ju kanske världens roligaste bilspel...

Finns många bra pusselspel på Wii, men det gör det på alla konsoler. De är bland de lättare spelen att lyckas med. Det är sällan ett pusselspel är dåligt, de är allt som oftast bra, men kanske inte så mkt bättre än det med några undantag.

Mitt personliga val skulle vara en 360 pga paden är avsevärt mkt skönare, plus att Xbox Live är också bättre än konkurrenternas motsvarigheter.

w w w . h y p e . s e
Landslide skrev:Hur svårt kan det vara att skriva "enligt mig" istället för att matter-of-factly säga att en rivaliserande spelserie är bättre än den andra.
Bryr mig inte för 5 öre om bilspel, men trodde Karma förstod att det är bara dryga människor som sysslar med sånt där.

Edit: Trött och grinig när jag skrev det där, så det var kanske lite överdrivet. Jag har ingen tolerans för fanboy-ism som det kanske syns.
Men jag låter det stå kvar för jag står för vad jag har skrivit, även om det kanske var lite missriktat.
Men ursäkter bedjas om.

Det är lugnt, men jag tyckte faktiskt att jag var rätt tydlig med min parentes. Sedan har Forza ca 7% bättre betyg än Gran Turismo på Gamerankings, och med GTs hype och "alla vet att det är bäst" så är det nog än ännu större skillnad som vore på sin plats. Alla recensioner bara andas FFXIII (om än inte så grovt).

Sanity calms, but madness is more interesting.
Tjena jag tycker PS3:a hahaha bara för att jag har det!

Föresten jag ser att ni tycker om att spela spel och jag har något som kanske skulle passa dig. Jag har nämligen hittat ett forum där man kan läsa spel information, Chatta och göra ett inlägg om sitt favo spel.

Du kan också gå och titta på en lista med grattis spelhemsidor. Men jag berättar det här för dig för jag själv är medlem och skulle vilja träffa personer som jag kan köra online med. Här är URLn www.freegame.nu

« Föregående
Visar inlägg 1-7 av 7
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.