Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Final Fantasy XIII
Sitter du med info? Har du länk till recension o s v. Posta här. Trött på att googla och hitta FF VIII (???) hela jävla tiden, eller IGNs runkiga preview o s v.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Läste på Kotaku att det har lite buggar kvar. Varsågod? :

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Hmm... är det månne värt att plocka upp om man inte spelat igenom något FF nånsin samt knappt rört ett sen FF7 som jag lade en halvtimme på. Tycker om stämningen i de få trailers jag sett.

casualcore wnkr | slayer of threads
Det är troligen mer värt än om man har några uppfattningar om FF. Det här verkar bli väldigt annorlunda.

Lite intryck från Gamasutra pastade i Loadings forum, med medföljande nördig diskussion om vem som gjorde vad. Helt förbluffad över att Lictor inte är med i diskussionen. Stor länk att klicka på, spciela price for you.

Nu börjar det närma sig. Vilka ska skaffa? Xbox360 eller PS3?

Jag såg en trailer häromveckan och blev helt plöstligt väldigt intresserad. Det är ju så sjukt påkostat, blir lite svag i knäna när jag beskådar produktionsvärdena.

Winho och jag gör gemensam sak och införskaffar till PS3. Vi har en liten tradition av att spela sådana här spel tillsammans.

Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan...

Karmalicious skrev:
Tack och lov har inget kopieringsskydd kommit som upptäcker att man sitter fler än en i soffan...

... Ännu.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Karmalicious skrev:

... Ännu.

Natal! Sen kommer det till Playstation Eye och en ny peripheral WiiCU.

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Landslide skrev:Karmalicious skrev:

... Ännu.

Natal: Appappapp!! Vänta lite här nu! Jag kan se i mörkret, jag ser han som ligger på golvet nere till vänster. Nej, det är inte smutstvätt, det är ett byxben. Vem spelar FFXIII med dig? Hosta upp cashen!

ikto skrev:Krapula skrev:Landslide skrev:Karmalicious skrev:

... Ännu.

Natal: Appappapp!! Vänta lite här nu! Jag kan se i mörkret, jag ser han som ligger på golvet nere till vänster. Nej, det är inte smutstvätt, det är ett byxben. Vem spelar FFXIII med dig? Hosta upp cashen!

Det är ju det där jag fruktar.

Krapula skrev:WiiCU

Hehehe, funny.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
« Föregående
Visar inlägg 1-11 av 11
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.