Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
Visar inlägg 21-26 av 26
Nästa »
Playstation 4
Jag fick Ground Zeroes igår, spelade igenom det på ca 2 timmar.
Som åtskilliga människor redan har sagt: Det känns som ett demo.

Coolt och sånt, men vettefan om det är värt 300 spänn.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Cara: Nä, harvade med Demon Souls men inte klarat det. Inte ens startat Dark Souls faktiskt, inte fått tillfälle till det. DS2 får vänta ett tag till det med. Nästa konsolspel blir Infamous: Second Son som jag ser fram emot. Gillade de första två.

Landslide: Riktigt tråkigt när det är så extremt kort såvida det inte går att spela om och om och om. Speciellt för det priset. The Stanley Parable var ju än kortare (och billigare) men riktigt charmigt i hur det utvecklades. Vet inte när/om det finns det ett egentligt slut men det blev ordentligt skruvat mot slutet.

casualcore wnkr | slayer of threads
Infamous: Second Son var inte speciellt långt det heller.
Jag tror att jag spelade igenom det till 100% på ca 8-10 timmar.

Nu sitter jag här någorlunda spellös igen, men förhoppningsvis så orkar jag köra MGS några varv till.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Heh, jag som tänkte ta upp att jag lyckades spela igenom det endast pga att jag blev magsjuk och liggandes i soffan hela helgen. Är helt klar med de snälla valen och alla sidogrejer på det varvet. Ska se till att spela igenom storyn med de elaka valen en gång också och det här är ett helt lagom långt spel för min del.

Förresten, batterierna på handkontrollerna håller förvånansvärt kort tid tycker jag. Till en början tyckte jag att jag gjort ett dumt val som köpt en extra kontroll men det behövs ju om man spelar en längre stund oavbrutet.

Någon som ser framemot E3? =) hoppas det visas mkt fina exklusiva ps4 spel!!!

Visar inlägg 21-26 av 26
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.