Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
GOW 3 Demo med GOW Collection?
Tjenamors!

Jag läste på Kotaku tidigare att det utlovades en God of War 3 Demo med Collection-paketet som släpptes nyligen. Det ryjktades då om att det var E3 Demon som skulle medfölja. Nu har man ivrig som man är inhandlat Collectio-paketet och till mitt förtvivlande fanns ingen Demo med

Fine.... jag har inte kört genom ettan och tvåan så det var inte enbart för demot jag skaffade samlingen. Men vet någon här om det är tänkt att släppas vid senare tillfälle?

Piz out!
Alldeles för lite aktivitet i denna tråd

Piz out!
Tror att man ska få med en kod i fodralet. Nackdelen är att man behöver ett amerikanskt konto.

Väntar själv på spelet, som har skickats ifrån Hong kong.

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Tror att man ska få med en kod i fodralet. Nackdelen är att man behöver ett amerikanskt konto.

Väntar själv på spelet, som har skickats ifrån Hong kong.

Jag hade ingen kod i mitt fodral :/ Bara en gammal svettig manual.

Piz out!
Tänkte inte på att kolla och är inte hemma på ett par dagar, men upptäckte inget på direkten när jag öppnade iaf. Demot klarar jag mig utan. Det är ett spel jag köper iaf.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Absolut karma det är redan bokat hos webhallen Var för övrigt in och pratade med dem igår. Tydligen hade de inte samma erbjudande som typ alla andra tycks ha haft. Alltså GOW Collection plus demo av trean. Lite synd. Vore roligt att se skönheten i rörelse. Dock bara 4 månader kvar tills det släpps. Kan vänta.

Piz out!
Mitt spel kom idag, och det stod "special premium GoW II demo" på en liten klisterlapp på fodralet, och ett kort med koden på.

Får man fråga var från du köpt det Abbath? Ska sälja mitt till polaren och köpa om det ^^ Bara för demon :D

Piz out!
Grattis Abbath! Själv fick jag hela GoWII och ett demo på GoWIII.

Jag köpte det från tradera från Gamekontroll. Tog 5 dagar att få spelet från att jag betalat.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Haha,, mena ju GoW III såklart.. Ja köpte mitt också på Tradera och av Gamekontroll, men det tog 1,5 vecka.

Jag bokade ett till ex på gamekontroll nu 379kr känns rätt överkomligt och jag vill verkligen testa GOW3

Piz out!
Mitt skickades dagen efter beställning och betalning. Men då de skickas från Hong Kong så tar det väl lite längre tid.

Piz out!
Nu har jag äntligen fått GOW collection innehållande demot på GOW3. Måste ju säga att trean är väldigt likt tvåan. Känns inte som de ens försökt förnya något. Speltillverkare är alldeles för fega. Dante's inferno var ett GOW i ny kostym och GOW3 följer slaviskt i sina förgångares fotspår.

Nu är jag kanske lite väl hård då detta är ett Demo. Jag vet ju att spelet kommer vara grymt ändå. Och förhoppningsvis har de slängt in massa nyheter längre in i spelet. Jag håller tummmarna.

Piz out!
« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.