Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
PC
Visar inlägg 21-30 av 30
Nästa »
Ragnarök Online 2 :O
Det är väl Lineage 2 också om jag inte minns fel ? Båda spelen är bra!

Bitches and gentlemen, it's showtime!
Ja, de är alltså inte japanska utan koreanska

Lineage 2 är inte min typ av spel alls men det är väl egentligen ett bra spel.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Om ni hittar nyheter på engelska, screenshots osv, posta gärna länkar! Vill ha!

RPGamer har lite lite

Sanity calms, but madness is more interesting.
Wee, filmklipp!
Verkar väl rätt så käckt ändå och de verkar kunna lyckas överföra känslan till uppföljaren. Får vänta tills man får mer info och hoppeligen en beta.

casualcore wnkr | slayer of threads
Jaja, klart känslan kommer vara kvar om det är samma team som jobbar med det. Brukar oftast vara så iallafall..
Någon som har en aning om hur länge det kommer vara gratis innan man måste betala ? Två veckor typ ?

Det är inte alls självklart att känlsan kan överföras från en 2d-baserat spel (må vara att miljöerna är 3d) till 3d och en helt ny grafikmotor. Iaf inte i mina ögon. Det t.ex. _rätt_ många personer som är oroliga över var Bethesda kommer göra med Fallout-licensen iom att Fallout 3 kommer använda sig av Oblivion-motorn.

Hoppeligen kommer det som förut gratis alpha/beta iaf, sen beror den fria tiden på om man ska "köpa" spelet eller inte. Om det som med ettan blir att man bara behöver betala månadskostnaden så kan man nog på sin höjd hoppas på två veckors trial innan man får börja pynta. Alternativet är att man kanske kan få någon trial och sen köpa spelet för kanske 30 dollar där det ingår en fri månad som med de flesta mmo:s.

Mjo, jag hoppas också på det. Men alltså, har dom kvar exempelvis musiken från originalet ligger en stor del av känslan i det. Sen är det naturligtvis viktigt att man känner igen andra element från ettan när man spelar tvåan, sånt som man blir glad utav! ^^

Sen hoppas man ju på att man kan få spelet på skiva, till skillnad från ettan som man bara kunde ladda hem, iallafall i Europa! xD

tänk att jag redan skrivit på en ragnarok online 2 tråd, men ändå gjort en ny. ja måste ha sämst minne .
förlåt krapula .
Nu kan jag ju ändå passa på att fråga om nån vet när Hela spelet kommer så man kan spela =)?.
Ragnarok online är så mysigt :D!

Så har det alltså släpps. Smått otroligt och det är verkligen en fråga huruvida det här har en chans längre. Oavsett vilket är det lustigt att se att det finns och givet att jag skaffar mig en fungerande dator så måste jag åtminstone testa det.Bara åtta(!) år senare än jag först fick nys om det.

http://store.steampowered.com/app/231060/?snr=1_7_7_151_150_1

Visar inlägg 21-30 av 30
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.