Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Nintendo
« Föregående
Visar inlägg 1-6 av 6
Nästa »
Nintendo 2DS - dafuq?
Är väl talande att de går ifrån 3D men att inte ha clamshell känns lite trist. Designen ser skum - nästan fel - ut men verkar fungera på de man ser som håller i saken.

http://www.gametrailers.com/videos/56vgbk/nintendo-nintendo-2ds---introduction

Dock fortfarande sliderpad på vänstersidan så som vänsterhänt blir det knöligt. Är nog främst därför som jag inte velat ha 3DS trots att NDS kom att bli min favoritkonsol.

casualcore wnkr | slayer of threads
Jag håller med! Den ser helt muppig ut. Lite som att sätta kontroller på en surfplatta á la iPad.

Kan tyckas att det är ett udda steg av Nintendo att gå till den här designen efter en rad med clams, men visst. If they can pull it off, they will ^^

"War. War never changes."
Härom månaden köpte jag den när den kostade 500 kr på nån internetbutiks helgrea. Den är riktigt god att hålla i på ett sätt som påminner mig om Gameboy Advance.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
500 låter rätt överkomligt ändå.

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:500 låter rätt överkomligt ändå.

Lätt för dig att säga, du som har ett jobb!

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

Köpte också en 2ds för 500. Knappt använt den eftersom det finns 4st 3ds och 3st 3ds Xl sedan tidigare (skojar inte) men den ligger verkligen grymt i händerna. Spelade igenom andra varvet av Mario 3d land på den och njöt varje sekund. Skärmstorleken gör dock att jag väljer xl till vardags.

Here I am! Once again
« Föregående
Visar inlägg 1-6 av 6
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.