Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 20
Nästa »
HYPE.se Status
[Hype.se]

Hej,

som ni tappra som är här fortfarande har märkt så står det rätt stilla just nu. Jag har tappat lite intresse av att uppdatera sidan iom att koden just nu inte funkar bla. MEN, det är inte så att sidan är på väg att dö. Den är kanske iofs död nu kan man säga, men det håller på att ses över.

Problemet ligger med att koden inte blir av. Det är dock lovat att den kommer att ske och lite nya förutsättningar får mig att tro att det kommer att hända. Grafik har vi haft en vända, men det har gått två år sedan den kom och iom att ingen kod hände är grafiken numera gammal. Så, ny kula. Ny grafik håller på att skapas, och sedan hoppas jag verkligen att koden kommer.

Det kommer vara lite nya tilltag på sidan. Inget superstort, men ta bort sånt som är onödigt i dessa tider av Twtitter och andra ställen som folk hänger. När HYPE.se kodades förra gången fanns ju inte FB och annat. Däremot kommer det nog att adderas två avdelningar. Den ena unik för HYPE.se och den andra bara för att det går lite hand i hand med spelintresserade.

Så. Kort och gott. I år händer det! ...hoppas jag. Alla tappra kommer få välja användarnamn osv.

De flesta håller med om kommentaren

w w w . h y p e . s e
Sweet!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Fint fint. Den som väntar på något gott......

Here I am! Once again
Ser man på..

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Det låter fint, Gunnar. Kämpa på! Under tiden väntar vi och samlar våra krafter.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Gillar att hype ändå hänger i. Tänk att det var snart 10(!) år sedan som sidan senast gjordes om. Känns som en livstid sedan och som det har hänt saker under de åren.

29/5-05 är sista snapshot på gamla designen.
5/6-05 har vi ny design.

Ska även nya sidan vara en egen lösning eller blir det någon ramverk i grunden? Jag gillar ändå känslan av det här hemmabyggda även om det riskerar skrämma bort dagens ungdom, om de nu hittar till forum utanför facebook/thenewhotness.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

Jag tror det blir på en justerad WP, så det inte blir som en blogg/typisk WP-sida. Men vi får se. Just nu sitter faktiskt proppen i grafiken, den vi hade som slarvades bort, har blivit tre år gammal och känns inte så het längre. Jag hoppas på att grafiken dyker upp under sommaren, och så kanske koden kan börja i augusti någon gång. Isf ser vi dagens ljus i år.

Hade varit kul att ha den uppe till E3 eller PAX, men första händer inte, och andra tvivlar jag starkt på.

w w w . h y p e . s e
Kul å se att viljan finns iallafall. Kämpa på!

[Hype.se]

Designen växer fram. Sakta. Och sen ska det kodas också... Men det är iaf på gång. Tvivlar på 2015, men halvtidigt 2016 skulle jag säga. Kan hända att siten rycks ner och ett forum läggs upp initialt.

w w w . h y p e . s e

[Hype.se]

Och nu finns faktiskt en design, för andra gången dock, och nu får vi bara hoppas att den blir till verklighet. Med lite tur kan någon finnas den här sidan om nyår.

w w w . h y p e . s e
[Hype.se]

Nu har det även börjat kodas lite. Inte för jag tror det kommer gå snabbt - gör det någonsin det när det har med HYPE.se att göra? Men med lite tur kanske vi kan börja ta in er i det hela under våren. Skapa användare, börja härja runt lite osv.

Återkommer...

w w w . h y p e . s e
Tummen upp.

Jag håller tummarna!

Skall börja kika in en gång i veckan utifall en uppdatering kommer!

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

Nu har det hänt lite...

Ett gränssnitt har dykt upp (för mig) och jag lägger inte lite nyheter för att det ska finnas någon att jobba med designmässigt och även så det finns en grundplåt. Det gjordes rätt stora - för att vara HYPE.se - framsteg för två helger sedan, men sedan har det stått mer eller mindre stilla. Jag hoppas att det kommer finnas tid att göra nästa rush till helgen.

Tydligen, sekundärdata dock, så ska det gå att få fram en sida som ersätter gamla HYPE.se redan vid nästa ansträngning. Då kommer förstasidan, nyheter och - tror jag - forum att dyka upp. Recensioner kommer att ta lite mer tid då det är lite mer jobb med det. Sedan finns ju inte en ny recension som är under två år. Här kan ni för övrigt hjälpa till. Är det någon som har ett spel nyare än två år... skriv nåt kort och ge ett betyg.

Ang betygen så kommer 0-5-skalan att frångås för att det finns en massa IDIOTER som inte kan läsa av den. Så gör en modifierad 1-10 i stället. Men även den här gången så kommer spelen att rankas via Dåligt eller att de är bra, och sedan hur bra de är. Dvs, återigen skiter vi fullständigt i hur dåligt något är. Är det dåligt så är det dåligt kort och gott.

Återkommer efter helgen hoppas jag.

w w w . h y p e . s e
jag som väntade mig att Gunner skulle presentera nya Hype.se på E3 i år... men men, det blir nog bra ändå...

...eller som vi säger vid den här tiden på året- Vad är väl en bal på slottet...

Hur går det nu då?

[Hype.se]

Nu börjar det fanimej gå framåt. Finns en betaversion som funkar osv. Inom en mkt snar framtid hoppas jag att de tappra själarna som kikar in ibland kan ta en vända och betatesta.

w w w . h y p e . s e
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 20
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.