Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-38 av 38
Nästa »
Hype.se gått i graven?
Det får ta den tid det tar. Den som väntar på något gott du vet

"War. War never changes."
[Hype.se]

Jag smyger runt i skuggorna och väntar på den stora återfödelsen av den bästa och mest personliga spelsite Sverige någonsin haft.

Here I am! Once again
Jag tycker då alltid det är småvärt att kika in då och då. Här är det alltid mysig stämning!

Ja, lika som Zach Braff här ovanför så kikar jag in då och då.
Man främjar ju inte direkt den sociala biten genom att bara kika in, och då sporadiskt, men jag är kvar iaf!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
God kväll i stugan! Tänk att jag blev påmind om detta forum medans jag lyssnade på lite gamla woodstock klassiker medans jag pluggar! Blev glatt överraskad att kontot fanns kvar!

Hoppas allt är bäst med alla!

//A.T

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
Yeah, en insats från mig nu. Två(!) nya(!) trådar och de handlar om spel(!!). När kommer den där uppdateringen av siten? Har Gunner gett upp hoppet?

Oh well, vore skoj att få till lite skitsnack om inte annat. Eller är det bara andra forum, eller gud bevare såshal miidia, som gäller.

casualcore wnkr | slayer of threads
phipe skrev:Man lärde sig att tycka om alla användare - förutom Fragge. Han var bara en gnällspik och är väl det fortfarande nånstans i nån konstig lägenhet. Annars har tiden på Hype varit väldigt bra tycker jag.

Haha, puss på dig och grattis till studenten.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Det börjar ljusna kan jag meddela. Nu ska jag inte ens hoppas, för det går ju inte så bra... men jag ser ett ljus i tunneln. Blir lite nytänk, men det kommer göra HYPE.se unik och det är ju bättre än en i mängden om inte annat.

Nu ska jag ner till E3. Ha en fortsatt bra dag.

w w w . h y p e . s e
Kul att höra Gunner! :D Även om jag är typ en månad för sen med detta :D

"War. War never changes."
Har ljuset slocknat? Uppdatering en gång i kvartalet är väl sådär lagom men någon gång kan man hoppas på den där nystarten.

[Hype.se]

Nuvarande siten krånglar lite - som att det inte går att byta toppbild. Men sedan sparas även krutet till nya siten. Det går i rätt håll. Första designförslagen har skickats tillbaka med feedback, sen kommer nästa version. Det är en byrå som gör det, så det kommer inte att bli helg- och kvällsaktiviteter. Om allt går som jag hoppas kommer nya varianten att vara klar innan årets slut. Sedan kommer ni som är här bjudas in för att garantera användarnamnet som ni vill ha, kolla om ni hittar något udda osv.

Upplägget är det samma, med fokus på nyheter/tester/forum. Sen kommer två nya avdelningar, vilka ni kommer få se när ni bjuds in. En annan sak är att betygssystemet kommer bytas ut. 0-5 funkar inte så bra som det borde iom att ingen (förutom ni som är här självklart) vill läsa vad de betyder, så vi får rätta oss efter förutfattade meningar.

Med lite tur kommer något i november. Håll tummarna!

w w w . h y p e . s e
Gött!

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Neeej, gillar betygssystemet som det är. Annars låter det bra. Tåga på, Gunner!

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Det är så många som inte fattar det pga de har förutfattade meningar. 2:an som betyder okej tror 97,7% betyder att det är 40% och underkänt. Och att 3:an som betyder att spelet är bra blir tänkt på som 60% och då mer okej el tom sämre. Tanken har alltid varit att betygsätta spelen efter hur bra de är, inte hur dåliga. Är de dåliga så gör det ingen skillnad hur dåliga de är. Bad is bad. Så vi kör i princip tummen ner, eller hur bra är det på en skala av bra så att säga.

w w w . h y p e . s e
[Hype.se]

Förr eller senare ska jag samla in e-mailadresser till de primära medlemmarna. Så varför inte börja nu. Skicka ett meddelande med aktuell mail, så skickar jag ut för beta (och säkra anv-namn) när vi kommit så långt.

w w w . h y p e . s e
Nytt kvartal, ny status?

Nytt kvartal, ny status? :P

Kanske slutar med en facebookgrupp för hypers men tappar charmen med forum som silos av nischat nördskap.

[Hype.se]

Allt slutar med Facebookgrupper nuförtiden. Buhu.

Here I am! Once again
Visar inlägg 21-38 av 38
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.