Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-38 av 38
Nästa »
Hype.se gått i graven?
Det får ta den tid det tar. Den som väntar på något gott du vet

"War. War never changes."
[Hype.se]

Jag smyger runt i skuggorna och väntar på den stora återfödelsen av den bästa och mest personliga spelsite Sverige någonsin haft.

Here I am! Once again
Jag tycker då alltid det är småvärt att kika in då och då. Här är det alltid mysig stämning!

Ja, lika som Zach Braff här ovanför så kikar jag in då och då.
Man främjar ju inte direkt den sociala biten genom att bara kika in, och då sporadiskt, men jag är kvar iaf!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
God kväll i stugan! Tänk att jag blev påmind om detta forum medans jag lyssnade på lite gamla woodstock klassiker medans jag pluggar! Blev glatt överraskad att kontot fanns kvar!

Hoppas allt är bäst med alla!

//A.T

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
Yeah, en insats från mig nu. Två(!) nya(!) trådar och de handlar om spel(!!). När kommer den där uppdateringen av siten? Har Gunner gett upp hoppet?

Oh well, vore skoj att få till lite skitsnack om inte annat. Eller är det bara andra forum, eller gud bevare såshal miidia, som gäller.

casualcore wnkr | slayer of threads
phipe skrev:Man lärde sig att tycka om alla användare - förutom Fragge. Han var bara en gnällspik och är väl det fortfarande nånstans i nån konstig lägenhet. Annars har tiden på Hype varit väldigt bra tycker jag.

Haha, puss på dig och grattis till studenten.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Det börjar ljusna kan jag meddela. Nu ska jag inte ens hoppas, för det går ju inte så bra... men jag ser ett ljus i tunneln. Blir lite nytänk, men det kommer göra HYPE.se unik och det är ju bättre än en i mängden om inte annat.

Nu ska jag ner till E3. Ha en fortsatt bra dag.

w w w . h y p e . s e