Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 38
Hype.se gått i graven?
Har inte varit inne här på forumet på ett par månader. Men det verkar visst vara mer dött här en mina blommor jag inte vattnat på 18 månader. Tråkigt. För ett år sedan eller två hängde jag här ofta men nu kommer jag nog inte tillbaks. Ta hand om er... Ni 2-3 st som hänger på forumet och skriver ett inlägg i halvåret kan nog inte få Hype att överleva. Verkar inte som att Staff här bryr sig heller för jag har inte sett några uppdateringar dom senaset åren.... Tace care friends

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
667:e inlägget, vore jag en religös man så skulle jag kalla dig antikrist och förbanna dig för att du dödade Hype.se!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jag hoppas fortfarande på ett uppsving, snart

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Den som lever får se

"War. War never changes."
puppy, smileyn ger det där inlägget för mycket möjlighet att tolka in saker i

Det jag tycker är mest synd med att hype är dött är hur jag inte hittat nåt annat forum att hänga på. Å andra sidan blir det svårt att tillföra mycket när jag spelar spelen långt efter de släpps.

casualcore wnkr | slayer of threads
Du har rätt, den flög med av bara farten. Men så som jag vill minnas så hade ju Gunner en ny Hype.se sida på gång. Även om det var ett tag sen man hörde något om den. Så jag var nog mest förhoppningsfull.

Det ligger en poäng i det du säger. Men retro borde väl fler kunna vara med och snacka om eller?

Ja nya hype verkar ha kommit av sig. Hoppet lever väl men samtidigt verkar nästan alla vara borta.

Retro må vara lite coolt men arkham city har nog ett par år kvar innan det kan kallas retro. Har liksom inte möjligheten att spela de nya spelen, eller lust att betala fullpris så länge spelhögen växer.

Jag har en liten ide. Vi som har funnits på Hype så länge, kan väl beskriva om hur vi har ändrats sen i blev medlemmar här?

Jag minns när jag fyllde 13 år och gick med i Hype år 2007. Redan då var det väldigt lite människor. Då fanns det en tråd som kallades "Är inte Hype.se Jävligt dött?" Det tyckte jag var bra, för då var det så mycket mindre skitfolk till skillnad från på GT, IGN, Gamespy och allt det dära. Älskade att spela spel dagarna i ända.

I år blev jag arton och jag söp för första gången i mitt liv, och i början av året började jag tappa insikt i spelvärlden för att jag bokstavligt talat har studerat istället. Jag är ju på sista skolåret och då ger jag järnet, seriöst. Jag har nöttigt till och med den där jävla matten som blivit enkel. Jag vet inte om brist på spelandet kommer fortsätta vara. I år spelade jag och köpte dessa spel: The Last Story, Pandoras Tower, Xenoblade Chronicles, Duke Nukem Forever, Resident Evil: revelations. Det är mindre än förr avsevärt, då man handlade hundra titlar på Steam under reorna.

Eftersom det var så lite folk på Hype lärde jag mig känna igen er, inte bara genom olika avatarer och signaturer, men via era personligheter. Man lärde sig att tycka om alla användare - förutom Fragge. Han var bara en gnällspik och är väl det fortfarande nånstans i nån konstig lägenhet. Annars har tiden på Hype varit väldigt bra tycker jag.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Hur fan byter jag bild?

Change is coming...
Under inställningar/bild i högerkanten

Edit: när du är på tex startsidan, ej på forumet.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Krapula:
Ja jo, retro var kanske att ta i lite där. Men ja, poängen var nog mer att även gamla spel är ju kul att ta upp också.
Jag är ganska duktig på att ligga efter med spel också på den fronten. Alternativt inte spela klart spel när man får tag i ett nytt ;P

[Hype.se]

Vilar bara lite... Men, det är sant, allt är sent och under tiden vi väntat på nya siten har energin inte riktigt funnits att köra på i vanlig stil. Vi har fortfarande kodproblem, det är ju vår sak. Ska få en tidsuppskattning i helgen är lovat, och om det inte funkar får vi kika på annat håll. Den mesta grafik finns, så det är lite surt att det är som det är.

OM NÅGON känner en bra wordpress-kodare så tar vi gärna emot kontaktförmedlingar.

w w w . h y p e . s e
puppy: Ja, det är väl sant att man ska kunna skriva utan att känna press att bara vara med på det senaste. Å andra sidan har jag tagit till vana att spela igenom spelen jag påbörjar så det blir inte så många. Rätt skönt är det men man hamnar lite utanför på det sättet.

[Hype.se]

Får se om det stämmer... men om det blir som mr.kod lovat, då kommer han sitta från måndag i tre dagar och då bör det innebära ett fall frammåt. Men, tror inte på något innan det hänt.

w w w . h y p e . s e
Ett fall framåt är ju alltid något.

[Hype.se]

Blev inget fall framåt tyvärr.
Håller tummarna för nästa vecka. Det eller att någon tillgänglig kodare kommer som ett brev på posten.

w w w . h y p e . s e
Vi får hoppas att Gunner får fixat detta, så hype får ett uppsving, helt enkelt.

"Good artists copy, but Great artists steal"
Embrace the Change!

Change is coming...
Hur ser det ut på nya fronten? Står det still eller har jag missat något mail någonstans?

Jag hade gärna sett Hype.se komma igång igen. Skulle kunna fungera perfekt som en alternativ, mer jordnära spelsite till skillnad från vad utbudet är just nu. :D

[Hype.se]

Lite stilla står det tyvärr. Håller på att kolla lite och hoppas ha en lösning inom kort.

w w w . h y p e . s e
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 38
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.