Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 72
Hype-träff
Okej, så här ligger det till. De flesta på det här forumet är sköna människor. Fruktansvärt sköna människor. Det är därför vi alla är här, eller hur? Vad dessa sköna människor gillar, förutom varandra, är alkohol. Inte sant? Förstå då om man, hypotetiskt, skulle slå ihop dessa två saker. Kombinera dem, och hålla en liten Hype-träff. Sätta ett ansikte på alla dessa individer (ja, jag syftar på dej Karma), dricka lite, spela lite. Blir det alkohol blir det givetvis en åldersgräns. Ingen under typ tolv. Så Svajen är ju utesluten. Men vi andra kan ju ha kul ändå.

Edit: Okej, Svajen är ju iallafall minst fjorton nu så han kan ju dricka. Så inga problem där...

Vad säger ni? Var bor ni? Jag skulle lätt kunna åka till Sveriges rövhål nummer tre (Götet får ursäkta, mora och färjestad kniper de två första platserna) för att ha lite skoj med ett gäng hypare. Geting, Neon, Karma, Lommen, Puppy, Abbath... Nu eftersom jag bröt mot regeln och nämnde namn (så att jag inte kan säga "ingen nämnd, ingen glömd") så får jag dra till med "några nämnda, inte speciellt många glömda". : )

Så, hur ligger intresset till? De flesta här bor väl i Stockholm eller Göteborg. (Alla utom Amba och Krappe? (se, där hade vi två jag glömde)) Kan folk tänka sig ta tåget tvärs över landet för en dags skoj?

Jag vet att det är dumt att fråga nu när sommarloven och ledigheterna är slut, men det finns ju fortfarande det där lilla fenomenet av folket kallat helger.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Japp, det ska göras! Vi ska supa så in i helvete och prata gamla forum-minnen! Och jag är snart myndig min älskling! MYNDIG! Ett halvår kvar nästan! Men det låter perfekt annars. Och det SKA genomföras. SKALL!

Vi måste få dit Mr Fred och Walle också vafan!

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Om detta inte är aftonbladet-skitsnack så åker jag lätt ner till GTB!

Sit Ubu Sit Good Dog.
Blir det i Göteborg är jag på anytime, anyday! Hade varit grymt skoj :]

edit: Bra initiativ Fragge! Me like!

// Pure Pwnage
Jag skulle nog helst åka ned till götet. Skoj liten roadtrip. Frågan är då, ska man slå på stort och typ hyra en biosalong (är det ens möjligt?) några timmar, eller drar man hem till någon? Eller skippa spelandet, om det nu är så, och bara träffas i någon park. Alternativen är många, medlemarna är få.

Edit: Sniper skrev:Om detta inte är aftonbladet-skitsnack så åker jag lätt ner till GTB!

Då är det bestämt då! Hype-träffen äger rum 2025! :D

Men då måste man ju resa omkring i hela sverige ju! Och tiderna! Jag till exempel bor uppe i Norrbotten och är tvungen att äta surströmming.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Kul idé! :D

Fragge skrev:Jag vet att det är dumt att fråga nu när sommarloven och ledigheterna är slut, men det finns ju fortfarande det där lilla fenomenet av folket kallat helger.

Jag har dock inte direkt helger. :P Jag jobbar mer eller mindre varje helg, men det går ju att lösa om det skulle bli så. Helg = ledigt ? Inte de senaste 2 åren för mig ;D

Men jävla rolig idé det här måste jag säga! :D

"War. War never changes."
Jag kommer antagligen inte åka någonstans, men var som helst i närheten av Stockholm och jag är på.

Sanity calms, but madness is more interesting.
hm, en möjlighet att demonstrera mitt kassa alkoholsinne för nya människor ? jag är lätt med så länge det inte blir på en fredag

men karma, betyder vi inget för dig ?

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Jag hakar lätt på..

"Good artists copy, but Great artists steal"
[Hype.se]

Karmalicious skrev:Jag kommer antagligen inte åka någonstans, men var som helst i närheten av Stockholm och jag är på.

Jag säger som the Karminator. Är social men lat.

It is Microsoft, and I will kill them
Geting skrev:men karma, betyder vi inget för dig ?

Ni betyder så mycket att jag kan tänka mig att träffa er i Stockholm med omnejd. Var på skalan mellan ja och nej det passar in får du själv avgöra.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Villafest hos Lupus!!!

Villafest hos Lupus!!!

Ambassador skrev:Villafest hos Lupus!!!

:D

En hypeträff utan varken licky eller karma skulle suga hårt. Just saying...

Inte för att vi andra inte räcker till, utan för att dessa två herrar bara är så jävla mycket hype.

Men de träffas ju regelbundet för lite sked så hypeträffar pågår i så fall redan nu. Ett hypeträff låter för övrigt skoj...om någon annan drar ihop förslag på datum och plats. Men både sthlm och gbg fungerar för min del så länge det finns tid att planera in det.

casualcore wnkr | slayer of threads
Ja, det får ju bli en bit in i framtiden så folk hinner planera, fixa resa och så vidare.

Men intressekollen går ju bra, folk verkar positiva så its all good...

Vi skulle ju kunna ha träffen i Slottsskogen i Göteborg nästa sommar typ. Då är jag 18 också så det blir skitbra. Picknick, brännboll och förkrök där i Slottsskogen och krogrunda senare på kvällen. Skitbra!

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Svajen skrev:Vi skulle ju kunna ha träffen i Slottsskogen i Göteborg nästa sommar typ. Då är jag 18 också så det blir skitbra. Picknick, brännboll och förkrök där i Slottsskogen och krogrunda senare på kvällen. Skitbra!

Tjejer, dags att packa ned era PSP och DS!

Edit: Kanske lite tidigt, men... Inte det som var poängen. :p

Fragge skrev:

Tjejer, dags att packa ned era PSP och DS!

och där hade vi skälet till trådstarten

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 72
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.