Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 81-100 av 169
Skål!
Abbath har i alla fall haft kul.

Tidigare drack jag fantan som tydligen hade blivit bortglömd inuti vårat kylskåpet.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Ikväll blir det kräftor och snaps, ska bli riktigt gott.
OP och beska droppar

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Json_81 skrev:Ikväll blir det kräftor och snaps, ska bli riktigt gott.
OP och beska droppar

Inte tjuvstarta! Ingen sprit föräns på kvällen, d.v.s. efter kl 11.00

Apropå öl och sånt, det finns ju en fylle tråd kom jag på. Ni som dricker hela tiden kanske skulle titta in?

[Hype.se]

Nu är det äntligen sommarväder igen! Solstol på verandan, en god bok - Renegade's Magic - och sangria, öl och gintonic. Världen är bra igen.

It is Microsoft, and I will kill them
Emret skrev:Sitter och är brutalt sugen på en pilsner nu. Har kört runt och visat upp min nya bil för folk idag och vart jag än kom så satt de och drack pilsner. Så nu är jag sugen, men har ingen hemma.

Nu har jag äntligen fått lite öl i kroppen. Ahh... Tuborg Guld. Mitt livs vatten. Cheers!

EDIT: Känner hur lulligheten infinner sig samtidigt som jag lyssnar på The Rolling Stones - The Singles Collection * The London Years! Nu känns det nästan bra att leva... synd bara att flickvännen är på Nordirland. Det är det ända som saknas.

jag dricker dr pepper igen, mmm.

vågade mig på lite Jägerminister från min mormors skåp, för ett tag sedan.

Jägerminister?

Hmm.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Bajsmannen skrev:Jägerminister

Vad är det? Det har jag fan aldrig hört talas om. Jag tror att din mormor gjort något eget där kanske

"War. War never changes."
T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Jovisst. Good point. Men "jägerMINISTER"!? ;P

edit:
Jag föreställde mig just Bosse Ringholm med en älgstudsare ute i skogen i jaktmundering. :P

puppy skrev:Karmalicious skrev:T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Jovisst. Good point. Men "jägerMINISTER"!? ;P

edit:
Jag föreställde mig just Bosse Ringholm med en älgstudsare ute i skogen i jaktmundering. :P

Hehehe!

Karmalicious skrev:T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Nu är jag besviken på dig. Eller hoppar du helt enkelt över allt bajslirarn skriver?

puppy skrev:edit:

Haha, de.. haaha.

puppy skrev:Bajsmannen skrev:Jägerminister

Vad är det? Det har jag fan aldrig hört talas om.

Titta på TV då, det finns ju reklam om den. "serve ice cold"

Fragge skrev:Karmalicious skrev:T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Nu är jag besviken på dig. Eller hoppar du helt enkelt över allt bajslirarn skriver?

Haha, de.. haaha.

Man kan förvisso, med fördel, hoppa över allt bajsen skriver, men om jag skulle läsa allt som det stod skrivet skulle många poster vara obegripliga för mig. "Det ända" skrivs ju inte allt för sällan t ex.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Vänta det har dock hänt nåt, klev in på en server och fick ett glockheadshot.

Men det var väl bara röta, " Enemy spotted" för jag hatar den pistolen som sägs ska kunna döda.

Jag vill köpa nåt annat typ en ak, handgranat, kevlar och hjälm sen är det bra så.

Springa runt och döda, kniva nån som står stil planta bomben, defusa det är väl så det går till.

Vi slår till när du minst anar glider runt med awp dominerer varenda bana.

Bombplant på B dags att sticka dit YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

phipe skrev:puppy skrev:Bajsmannen skrev:Jägerminister

Du läste inte vad Bajsmannen skrev eller hur ? Läs igen och se det roliga i det..

Karmalicious skrev:Fragge skrev:Karmalicious skrev:T o m de bonnigaste delarna av landet (eller kanske framförallt) serverar ju öl+jäger till ett förmånligt pris. Alltså borde även en från skötet veta vad jäger är.

Haha, de.. haaha.

Man kan förvisso, med fördel, hoppa över allt bajsen skriver, men om jag skulle läsa allt som det stod skrivet skulle många poster vara obegripliga för mig. "Det ända" skrivs ju inte allt för sällan t ex.

Jo, det har du fan rätt i.

phipe skrev:puppy skrev:Bajsmannen skrev:Jägerminister

Hahaha, herregud.

Bajsmannen skrev:idiot skriver något ingen bryr sig ett piss om

/ignore

puppy skrev:phipe skrev:puppy skrev:Bajsmannen skrev:Jägerminister

Du läste inte vad Bajsmannen skrev eller hur ? Läs igen och se det roliga i det..

HOPPSAN, jag läste fel, jag trodde det stod Jägermeister.

Visar inlägg 81-100 av 169
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.