Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 61-80 av 169
Skål!
Nä nu pallar iaf inte jag att sitta kvar i min varma lägenhet.. Jag drar till stan och dricker öl istället.. Hej

"Good artists copy, but Great artists steal"
mm, öl o WoW, kan det bli bättre?

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Just nu njuter jag av en Dr Pepper framför datan, och snart kommer Spriten.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Drack en klunk (hardcore, I know) vodka för någon dag sedan. Inte gott.

Håller mig till min läsk ett tag till, eh.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Skål på er alla kära spelnördar! =)

Men tack ska du ha!=)

Skål!

Sitter o myser med en jämtlands pilgrim ale.
En helt fantastisk dryck

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Jag ska inte ut idag men jag var på Rockbaren i torsdag och tog mig några öl. :D Mycket gott. Jobbar natt idag så man kanske ska köpa hem några folkisar att ha när man kommer hem sen och har en ledig dag? Hmm..

"War. War never changes."
Jag drack två glas mjölkchoklad för några minuter sen, mmmm.

Idag skall det drickas iskalla folköl i massor och svettas som en gris. Är det bara vi här i Helsingborg som har/haft på tok för vidrigt väder och då menar jag stekande sol så att man bränner sönder skallen sen är det superkvavt hela tiden, fan vad jag hatar detta väder som råder nu man får ju panik. Men men Skål på er mina kära spelnördar!

Igår var jag på Haket och drack en förjävla god pilsner som hette BitBurger. Tysk och mycket god! :D
Hade förvisso brutal beslutsångest när man kom in och det visade sig att de hade 120 sorters(!!!) flasköl :D:D

puppy skrev:Igår var jag på Haket och drack en förjävla god pilsner som hette BitBurger. Tysk och mycket god! :D
Hade förvisso brutal beslutsångest när man kom in och det visade sig att de hade 120 sorters(!!!) flasköl :D:D

Det låter som om du tog en snabb sväng till paradiset!

Sitter och glor på ABBA videos Sveriges bästa band någonsin på youtube och njuter av folkisar detta är livet! Vad gör resten av Tv-spels eliten denna fredag?

BioHazard81 skrev:puppy skrev:Igår var jag på Haket och drack en förjävla god pilsner som hette BitBurger. Tysk och mycket god! :D

And I did! ;D
Har fått nys om ett annat ställe här i Götet som heter Delerium som ska ha bra många tusen olika sorters öl. :D Gissa om jag aldrig skulle komma hem om jag drog dit

puppy skrev:BioHazard81 skrev:puppy skrev:Igår var jag på Haket och drack en förjävla god pilsner som hette BitBurger. Tysk och mycket god! :D

And I did! ;D
Har fått nys om ett annat ställe här i Götet som heter Delerium som ska ha bra många tusen olika sorters öl. :D Gissa om jag aldrig skulle komma hem om jag drog dit

Du har det bra du!

Har ni vägarna förbi el Stockholmo kan jag rekommendera Akkurat vid Slussen, de kan sin öl de med!

Blir inge öla för mig ikväll, måste städa upp lite och vara allmänt huslig och tråkig...

Och HELVETE vad varmt och kvavt det är!

Underskatta aldrig idioter i grupp...
GroBo skrev:Har ni vägarna förbi el Stockholmo kan jag rekommendera Akkurat vid Slussen, de kan sin öl de med!

Blir inge öla för mig ikväll, måste städa upp lite och vara allmänt huslig och tråkig...

Och HELVETE vad varmt och kvavt det är!

Då har ni Stockholmare samma hemska väder som vi skåningar har (Jag är hit flyttad Dalmas)

Sover ni mina små hallonbollar? Nu blir det krogen natten lång.

näpp ja sover inte utan dricker mina Carlsberg Export och surfar runt.. Har precis haft sex så ja behöver avkoppling.

"Good artists copy, but Great artists steal"
Sitter och är brutalt sugen på en pilsner nu. Har kört runt och visat upp min nya bil för folk idag och vart jag än kom så satt de och drack pilsner. Så nu är jag sugen, men har ingen hemma.

Visar inlägg 61-80 av 169
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.