Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-40 av 169
Skål!
Nu är det fredag igen! Och det skall korkas upp vin och drickas grogg/öl! Just nu i denna stunden som jag skriver är jag lite halvfull så ni får ursäkta om det blir en kråka här och där men skall undvika detta
Nu dricker jag mina supergoda Slots Pilsner mellan öl. Så vad har ni resten av Hype gänget för er denna fredag? Skall snart pilla iväg mig till min gammla gaddgranne och där ligger jag i lä angående gaddar =( Hehe! Men men jag önskar ere alla en glader fredag! Och SKÅL på er alla!

Sitter o kollar lost med min sambo, men fick pausa för hennes telefon ringde.
Tyvärr bara saft idag, ska upp o jobba tidigt imorgon.
Men efter jobbet imorgon e det fest

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
[Hype.se]

Pepsi Max, Coke Zero. Räcker för min del.

w w w . h y p e . s e
[Hype.se]

Jag sitter ensam för mig själv och dricker Grolsch och spelar Harvest Moon. Sorgligt men sant, så ser mina fredagar oftast ut, byt bara ut ölen och spelet med jämna mellanrum.

It is Microsoft, and I will kill them
Skålar gära !! Full som man är. Men nu e det Nhl på TV:n. Long Go Tampa....

Edit: Börjar hata NJ

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Nu är jag fullare än fullast! Och min allt glider sakta åt helvetetskant! Måste dra igång lite dansbandmusik innan folket river allt här! =) Hehehe! Skål!

Men va attans jag som trodde att vi "game geaks" var hårdast på stan! Hade visst fel om detta man kan ju inte ligga och hångla sönder sin gammla Amiga 500 på fyllan den har ju sen senare år allt för många kysssmärken! Heheh! Nu skall jag sova snart men måste "sova" ur mig allt elakt som vart besprutat av IBM:s storhetstid! Som krossade våran kära folkära hemdator Amigan! Tjohoppsan!

Blåbärslime?

Tropisk Juice?

Dricker ofta Saft eller Juice för min del

Sit Ubu Sit Good Dog.
Igår så dracks det japansk öl, Sapporo. Jag tror japanerna ska hålla sig till TV-spel :D
Blev nådigt full tack vare en elak jäger-flarra och några polare med Saturn Bomberman igår. Vinnaren vid varje omgång blev nedsupt så resterande spelare fick större chans att sno åt sig tronen. Jag vet inte om man vågar prova wii med alkohol, låter farligt.

Hahahaha. Gissa vad jag hittade häromkvällen? En systemet-påse med 8 starköl i. Det ni.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
the_last_ninja skrev:Igår så dracks det japansk öl, Sapporo. Jag tror japanerna ska hålla sig till TV-spel :D
Blev nådigt full tack vare en elak jäger-flarra och några polare med Saturn Bomberman igår. Vinnaren vid varje omgång blev nedsupt så resterande spelare fick större chans att sno åt sig tronen. Jag vet inte om man vågar prova wii med alkohol, låter farligt.

Jag vet inte om man vågar prova wii med alkohol, låter farligt.

Hehe jag undrar hur det skulle kunna sluta :D

Sit Ubu Sit Good Dog.
Svajen skrev:Hahahaha. Gissa vad jag hittade häromkvällen? En systemet-påse med 8 starköl i. Det ni.

Du är ju för i helvete 12 år och bor på en ö mitt i atlanten.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Svajen skrev:Hahahaha. Gissa vad jag hittade häromkvällen? En systemet-påse med 8 starköl i. Det ni.

MEN KÄFT'N. >:3

Svajen skrev:Fragge skrev:Svajen skrev:Hahahaha. Gissa vad jag hittade häromkvällen? En systemet-påse med 8 starköl i. Det ni.

MEN KÄFT'N. >:3

Hähä, sanningen svider.

Fyller faktiskt 15 i juni, och jo. En ö bor jag på. Så half of it true.

Äsch, du ljuger.

Nej.
För övrigt så dricker jag Cola just nu.

the_last_ninja skrev:ag vet inte om man vågar prova wii med alkohol, låter farligt.

På långfredagen hade jag fest med några polare och några av sambons kompisar.
Kan säga att Wii,singstar och guitar hero gjorde succe.
Wii var absolut populärast trots attt jag bara har Wii sports och Wario Ware.
Idag blev det massa öl hos en tjejkompis som fyllde år, ska avsluta kvällen med fyllewow.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Wii med alkohol är en lyckad blandning. Men då får man ju se till att inte bli alldeles för berusad. Man vill inte sluta med att ha kontrollen fast i TV:n eller ut genom fönstret

Annars vart det en lugnt helg för min del. Lite Laphroig (eller hur fan det nu stavas) i fredags och sen har det blivit cola.

"War. War never changes."
Skål på er spelnördar! öppnade precis en iskall Grolsch! Mmm så gott! Skall snart iväg och köpa en födelsedagspresent till min svärmor sen skall det slappas ute i det underbara vädret som har drabbat Hbg!

Visar inlägg 21-40 av 169
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.