Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 121-140 av 169
Skål!
Har ni inget tålamod pojkar? Utan måste ladda ner. Hehe

BioHazard81 skrev:Har ni inget tålamod pojkar? Utan måste ladda ner. Hehe

Tålamod? Går det att äta?
Aldrig hört talas om.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Hahaha! Skål på dig Json_81!!!

Skål!

Nu blev det läggdags för mig

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Jag får väl oxå hoppa in på ett skål... Hehe, kul bild. Det ligger 3 stycken i min soffa och sover och dom har däckat på varandra, Som sagt , kul bild. Men nu måsta jag få dom och vakna till och be dom ge sig... LoL; så går det när man har fest. Eller inte.

Fan e klockan 4? Ja nån har ställt om den. Och jag e full ja, det hör till....

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Ett par söndagsöl såhär för att fira av veckan som varit samt höstdagjämningen.

Fest hemma är alltid trevligt, iaf när besökarna är äldre och klarar av att hantera sitt drickande så att vi kan ha det trevligt, spela lite poker och gå ut allihopa i samlad skara. Det är lätt värt lite disk när belöningen är spoils of war i form av kvarlämnade öl.

casualcore wnkr | slayer of threads
Några fler än jag som funderar på att dra några bärs idag?

Nu dricker jag Carlsberg Black Gold och skall dra iväg mig sakta emot krogen om ca:1tim.
Så skål på er alla!

Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
phipe skrev:Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.
Hmm inte bra du... Ta och skölj ner den konstiga smaken med ett par öl så skall du se att du repar dig.

BioHazard81 skrev:phipe skrev:Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.
Hmm inte bra du... Ta och skölj ner den konstiga smaken med ett par öl så skall du se att du repar dig.

Men jag har bara dansk stark öl, det går väl inte att ta bort med det? Dåligt skämt, jag vet det redan.

phipe skrev:BioHazard81 skrev:phipe skrev:Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.

Men jag har bara dansk stark öl, det går väl inte att ta bort med det?

Är det bara jag som har fått för mig att phipe faktiskt är grymt underårig och inte får dricka alkohol eller? :P

"War. War never changes."
puppy skrev:phipe skrev:BioHazard81 skrev:phipe skrev:Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.

Är det bara jag som har fått för mig att phipe faktiskt är grymt underårig och inte får dricka alkohol eller? :P

Nej nej. Antingen grymt underårig eller smått efterbliven.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Skål på er alla hype-nördar! Attans vad gott det är med Sambuca idag!

BioHazard81 skrev:Skål på er alla hype-nördar! Attans vad gott det är med Sambuca idag!

Bah! Minttuu Black är mycket godare! ;P
Skål iallafall på dig! :D

puppy skrev:BioHazard81 skrev:Skål på er alla hype-nördar! Attans vad gott det är med Sambuca idag!

Har ingen aning om vad det är för något.

BioHazard81 skrev:puppy skrev:BioHazard81 skrev:Skål på er alla hype-nördar! Attans vad gott det är med Sambuca idag!

Det är Minttuu ^^
Du kan ju alltid söka upp vad det är nästa gång ;D
Tänk dig Sambuca fast mindre socker slisk :D

puppy skrev:BioHazard81 skrev:puppy skrev:BioHazard81 skrev:Skål på er alla hype-nördar! Attans vad gott det är med Sambuca idag!

Det är Minttuu ^^
Du kan ju alltid söka upp vad det är nästa gång ;D
Tänk dig Sambuca fast mindre socker slisk :D

Ahh okey. Tycker också Sambucan är lite söt/sliskig men den duger idag. Har en liten flaska med Fishermans friend vodka och det är sjukt gott!

BioHazard81 skrev:Ahh okey. Tycker också Sambucan är lite söt/sliskig men den duger idag. Har en liten flaska med Fishermans friend vodka och det är sjukt gott!

Det är fördelen med Minttu Black. Du får samma goda smak som Sambuca men utan att det ska kännas som 4 kg socker i käften. Och det är lättdrucket, som är både en för- och nackdel.

Haha.. Fishermans Friend vodka. Det var inte igår vill jag påstå! :D

puppy skrev:phipe skrev:BioHazard81 skrev:phipe skrev:Jag drack lite konstig dricka med kiwismak.

Men jag skämtar ju bara, jag vet inte ens hur det smakar, kult skämt när folk går på det ^^

Av nån anledning har det börjat bli jul, så då kom en massa julmust och ni kan gissa vad jag gjorde med den.

Visar inlägg 121-140 av 169
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.