Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 101-120 av 169
Skål!
phipe skrev:jag trodde det stod Jägermeister.

Jaha, för det gjorde ju ingen annan.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
WoW o öl, och en liten grogg.
Det är en underbar kväll.
Första helgen på länge som jag har till att bara slappa (förutom att jag måste städa imorgon, men men)

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Slappa
Nyligen avslutat en pokerkväll på tre personer, fler var det inte som kunde/ville ikväll. Mackor är bra för att binda alkohol och mätta magen lite.

Det där med mmo och öl låter som en potentiellt ljuvlig kombination. Synd att jag inte klarar av mmo:s

casualcore wnkr | slayer of threads
Allt som slutar på mo är hemskt.

emo.
mmo.

Se.

demo då?

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:demo då?

Grr.

Just nu lapas det rödvin (jupp tjuvar tjejens) eftersom jag ska på "manpowerfest" alltså en fest anordnat utav mitt jobb.

Skål på er ta mig tusan!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Kom precis hem o hällde upp en Grolsch.

Min sambo jobbar natt hela helgen så nu blir det...öl o WoW hela helgen igen!

abbath skrev:manpowerfest

Är manpower lika hemskt att jobba på som när jag jobbade där?

Json_81 skrev:Är manpower lika hemskt att jobba på som när jag jobbade där?

Japp antagligen, manpower må vara känt men fyfan vilket fitt arbetsgivare dom är. Ja har dock tur som är bra kompis med chefen, men ja måste säga stackars alla andra som inte är det..

Json vart jobbar du nu då? vet att du jobbade på kex innan genom samma företa, men nu då?

Hej föressten!.. Kul att du lever..... typ ; )

Edit: (250 gången) jo ja är full men Json är en gammal hypare som bor.. Tja inte långt ifrån mig och en kille jag (kors i taket) ja faktiskt tycker riktigt bra om.. Jaja Lupus, Karma, Lictor, Fragge. Puppy, Krapula. Easy dog, phipe,svajen, micke_nes.. ni oxå + alla ni vettiga folks!

Sa jag att jag vart full?

"Good artists copy, but Great artists steal"
Det skall nog bli lite Blå Gul och Rosita för min del idag. Skål på er alla!

abbath skrev:Json_81 skrev:Är manpower lika hemskt att jobba på som när jag jobbade där?

Japp antagligen, manpower må vara känt men fyfan vilket fitt arbetsgivare dom är. Ja har dock tur som är bra kompis med chefen, men ja måste säga stackars alla andra som inte är det..

Json vart jobbar du nu då? vet att du jobbade på kex innan genom samma företa, men nu då?

Edit: (250 gången) jo ja är full men Json är en gammal hypare som bor.. Tja inte långt ifrån mig och en kille jag (kors i taket) ja faktiskt tycker riktigt bra om.. Jaja Lupus, Karma, Lictor, Fragge. Puppy, Krapula. Easy dog, phipe,svajen, micke_nes.. ni oxå + alla ni vettiga folks!

Skål på dig!

Själv ska man dricka lite öl och sprit nu så här efter dagens tolvtimmars skift, fan vad gött med helg! :D

Skål allihopa!

Kul att alla är glada då . Själv dricker jag en massa vatten, för att man blir törstig av så mycket godis.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
abbath skrev:pp antagligen, manpower må vara känt men fyfan vilket fitt arbetsgivare dom är. Ja har dock tur som är bra kompis med chefen, men ja måste säga stackars alla andra som inte är det..

Haha, kul att höra att man gjort sig poppis

Jag jobbar på Volvo nu, som "material planner". Vilket går ut på att jaga reservdelsleverantörer.
Inte så långt från dig e Kungälv btw

Skål på er alla spelnördar! Vad har ni för er idag? Själv så suger jag på en iskall Blå Gul.

Mer Grolsch o more WoW
Ska dock ta en paus snart för att kolla nya prison break.

Json_81 skrev:Mer Grolsch o more WoW

Har prison break börjat igen??

BioHazard81 skrev:Json_81 skrev:Mer Grolsch o more WoW

Har prison break börjat igen??

Ja det har den. Och jag tror väl att alla som vill se det senaste avsnittet har redan tankat det.
För att den kom nog ut för mindre än en vecka sen tror jag.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Hmm okey trodde Json menade på svensk Tv

BioHazard81 skrev:Hmm okey trodde Json menade på svensk Tv

hehe ;P

Sit Ubu Sit Good Dog.
Visar inlägg 101-120 av 169
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.