Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 1181-1198 av 1198
Nästa »
Vilken film(er) har du sett senast?
Tyvärr måste jag meddela att trailern lovade mer, men å andra sidan såg jag den i 3d, och då var trailern helt grym

rakt in i kaklet
Alltså, jag kan hålla med om det. Men jag gillade den ändå, helt enkelt. Och så var hon ju så söt, den där Alice.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Trailern tyckte jag lovade grymt mycket även fast jag inte sett den i 3D då. Men det känns lite synd att en Burton film ska vara bara "ok". Om man ser till vad han gjort tidigare så, iaf om jag får säga mitt, ingen av hans tidigare filmer bara "ok"

"War. War never changes."
Såg precis Prince of Persia: Sands of Time.

Jag gillade den. Episk och snygg akrobatik som man direkt kan koppla till spelet utan att det känns alldeles för löjligt. Vissa delar gjorde dock att man tänkte mer på Assasins Creed, men det gjorde egentligen inget för själva upplevelsen. Storyn var, som väntat, rätt tunn. Men skit samma!

Bra skit helt enkelt!

av 5 köttbullar ger jag den!

Håller helt med! Storyn hade kunnat ge lite mer, men har jag fel om jag säger att det är den bästa tv-spelsfilmen på länge?

Fragge skrev:Håller helt med! Storyn hade kunnat ge lite mer, men har jag fel om jag säger att det är den bästa tv-spelsfilmen på länge?

fast det finns inte så värst mycket att jämföra med va?

ingen som sett iron man 2? är jävligt sugen på den

rakt in i kaklet
Geting skrev:fast det finns inte så värst mycket att jämföra med va?
Doom.

Fragge skrev:Håller helt med! Storyn hade kunnat ge lite mer, men har jag fel om jag säger att det är den bästa tv-spelsfilmen på länge?

Du har inte fel och jag håller med dig helt och fullt!

Doom, hade väl ungefär samma effekt på mig, men PoP var något så in i helvetes mycket bättre på alla sätt och vis! :D

Fragge skrev:Geting skrev:fast det finns inte så värst mycket att jämföra med va?
Doom.

tack hur kunde jag glömma..

rakt in i kaklet
Jag håller med om PoP är den bästa tv-spelsfilmen på bra länge, men storyn är ju i princip bara en smått omskriven version av första PoP till Playstation 2. Det är ju egentligen inte så konstigt eftersom det är ett sjukt bra spel med sjukt bra handling! Men ändå.

Såg precis Love Actually.

Kan vara den gulligaste och mest glädjegivande filmen någonsin.

5 av 5 möjliga.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Just det! En svensk kortfilm i två delar.. Ska leta upp länkarna.

Everything is poetry baby - del 1

Everything is poetry baby - del 2

En annan, lite roligare, film från samma killar.

The Road var riktigt bra. Bitch Slap mindre bra, om än komisk. Bruno var helt underbar.

casualcore wnkr | slayer of threads
Pineapple Express, från Seth Rogen-gänget. Roligaste filmen sen I Love You, Man. Rekommenderas sjukt starkt. Deras weedar-logik är så ologisk att den blir logisk. Fruktansvärt rolig.

Sen såg vi Zombieland också, mysig film.

Nu har jag sett Alice i Underlandet iallafall.

Det stämmer som ni sagt. Dessvärre så lovade trailern mycket mer än vad filmen kunde bjuda på. Och så störde jag mig på att de döpt om Chessire Cat till Chessur Cat. Damnit to HELL!

Annars var det en ok rulle så man ska inte klaga. Snygg och väl producerat. We like, trots att det kunde varit mer. :D

Iron Man 2

Robert Downey Jr är så awesome så... Ja, det finns inte ord.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Fragge skrev:Sen såg vi Zombieland också, mysig film.
Den är hur bra som helst. Det var den filmen jag blev mest förvånad över förra året. Woodie var med, så jag tänkte att jag kollar på den även om det är zombie-slash-crap, så var den ju supersarkastisk med världens skönaste attityd.

Jag har inte sett någon film som jag tyckte varit bra på ett tag nu. Har sett en massa, men som sagt, inget utöver det vanliga. Har sett en massa tv-serier däremot, men det kan väl få en egen tråd sedan när vi har lite ny kod på gång.

w w w . h y p e . s e
Robin Hood - Antagligen den sämsta Robin Hood till dags dato. Rickard är den enda som inte pratar franska i filmen, men var i verkligheten antagligen den enda som enbart kunde franska. Borde heta "the early years" eller "the prequel to a real movie". Filmen hänger inte ihop och kan man inte Robin Hood sedan tidigare fattar man öht inte vad Robin Hood handlar om, än mindre att han skulle ha något gäng som kallade sig "merry men" (som f ö trycks in så krystat i filmen att jag faktiskt stängde av där och först timmen senare satte mig och kollade igen)

Salt
- Vi, och skaparna, vill att det ska vara Bourne. Det är det inte. "Twisten" är så uppenbar och castad i skådisar att man nästan blir lite ledsen på förhand. Sedan hjälper det inte att man aldrig blir särskilt engagerad. En superrobot som bara gör sin grej liksom.

Iron Man 2
- Ettan är så mycket bättre, men ljudet är rätt nice. Mastodontfilm som bara ska ses för det "häftiga" och "coola" för att sedan glömmas bort. Bättre än Spindelmannen (samtliga nya filmer), sämre än hulken m fl. Mickey Rourke engagerar inte för fem öre. Rober Downey jr. är vanlig ordning skön.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Visar inlägg 1181-1198 av 1198
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.